http://www.appaloosa.org/livefoal.html
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 03-04-04 14:44

Hej

Så ser det lidt ud som om det er ved at være op over. Bare hvis nogen
var interesserede.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Mette

Dato : 05-04-04 12:52

Hej

Nu tror jeg til gengæld, at den er ved at være der. Kræet vader rundt i
boksen ustandseligt og har gjort det i et par timer nu. Op at stå, ned at
ligge, vade rundt fra det ene hjørne til det andet, samtidigt med at hun
ikke ser helt tilfreds ud med situationen.

Men de skriver, at hun giver mange falske alarmer, så man ved aldrig - det
er dog omkring 2 uger siden, de regnede med, hun skulle fole, så mon ikke
føllet har lyst til at komme ud at lege nu?

Mvh,
Mette

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-04 13:04

> [...]
> ligge, vade rundt fra det ene hjørne til det andet, samtidigt med at hun
> ikke ser helt tilfreds ud med situationen.

Ja! Det er faktisk lige før hun får lavet et pænt hovslag i boksen..

Fra : Ukendt

Dato : 05-04-04 14:05

SÅ FOR SØREN DA!

Følbassen kommer ud og leger

Fra : Malene P

Dato : 05-04-04 14:03

"Mette" <no.spam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> er dog omkring 2 uger siden, de regnede med, hun skulle fole, så mon ikke
> føllet har lyst til at komme ud at lege nu?

NU er det på vej -080429.

mvh
Malene P

Fra : Malene P

Dato : 05-04-04 14:13

> [...]
> er dog omkring 2 uger siden, de regnede med, hun skulle fole, så mon ikke
> føllet har lyst til at komme ud at lege nu?

081357 -den vil gerne op at stå

mvh
Malene P

Fra : Malene P

Dato : 05-04-04 14:19

"Mette" <no.spam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

081956 -første forsøg på at komme op at stå

mvh
Malene P

Fra : Malene P

Dato : 05-04-04 14:28

"Mette" <no.spam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

082907 -dæleme svært at få vendt de stænger rigtigt

mvh
Malene P

Fra : Malene P

Dato : 05-04-04 14:31

"Mette" <no.spam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

083209 -ja, det var dem foran. Men hvad med de to bagved, jeg ikke kan se???

mvh
Malene

Fra : Malene P

Dato : 05-04-04 14:39

"Mette" <no.spam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

083956 -der kommer vist hjælp nu

mvh
Malene P

Fra : Malene P

Dato : 05-04-04 14:58

"Mette" <no.spam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

1-2-3-4 -ja alle ben er vist med nu og jeg er sulten. Stå nu stille, mor -så
jeg kan få noget i skrutten.

mvh
Malene P

Fra : Malene P

Dato : 05-04-04 15:07

"Mette" <no.spam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
090710: Mad -endelig

mvh
Malene P

Fra : Malene P

Dato : 05-04-04 15:11

"Mette" <no.spam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

MAD, MAD og mere MAD!!!!!!!!!!

mvh
Malene P

Fra : Malene P

Dato : 05-04-04 15:16

"Mette" <no.spam@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Hej

091407: SLLLLLLLLLLLRPPP!!!!!!!!!!!!

Nå, nu skal jeg nok standse "min" dækning af begivenheden. Håber i fik, hvad
i kom for

mvh
Malene P

Fra : Mette

Dato : 05-04-04 18:56

> Nå, nu skal jeg nok standse "min" dækning af begivenheden. Håber i fik,
hvad
> i kom for

Tak for dækningen - jeg gik selvfølgelig kl. 14.45 for at tage ud til hyppen
og ride... Tyyyyyyypisk... <grin>

Nå, men sikke da en sød lille følbasse, hun fik presset ud der. Den kan hun
da bestemt godt være stolt over!

Mvh,
Mette

Fra : Lene Vang

Dato : 05-04-04 20:44

> [...]
hyppen
> og ride... Tyyyyyyypisk... <grin>
>
> Nå, men sikke da en sød lille følbasse, hun fik presset ud der. Den kan

Men hun er da lidt af en klodset hest, hun formået at ligge sig på ryggen,
ved væggen. med begge bagbenene op i vejret. det så ret komisk ud, sikkert
ikke sundt for hoppen. der lå hun så i nogen tid før de kom med lidt reb og
fik hende vendt.

--

Hilsen

Lene Vang
http://community.webshots.com/user/lene_vang
http://community.webshots.com/user/lenevang

---

Fra : Mette

Dato : 05-04-04 21:02

> [...]
> ikke sundt for hoppen. der lå hun så i nogen tid før de kom med lidt reb

Nej, hvor vildt - det er vist kun anden gang, hun gør det, så hun har nok
fået overbalance.

Mvh,
Mette