Netgear 54 mbit trådløs netværk... Problem~
Fra : Jogster

Dato : 03-04-04 08:20

Hejsan her i gruppen.... Jeg går snart fuldstændig amok... Jeg kører med en
Netgear 54 mbit trådløs router på min TDC adsl, sammen med en USB 2.0
netgear netkort.... Og det kører egentlig okai, pånær hvis jeg lader
maskinen stå i en 4-6 timer, så ryger kontakten imellem usb kortet og
routeren, så SKAL jeg genstarte computeren før det virker.... Den kan ikke
engang finde routeren inde i det der scan program der medfølger... Hva dælen
kan det være?

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 03-04-04 13:34

Jeg benytter selv samme Netgear sæt uden problemer - har dog ikke testet
det særligt grundigt..

Tror du kan finde dit svar her:

http://www.dslreports.com/forum/netgear

--
Mail mig på uffe <elefantnæseA> skelmose <prik> dk

Fra : Jesper Andersen

Dato : 05-04-04 12:19

Opgrader firmwaren i routeren og hent nyeste driver til dit netkort,
det afhjalp mit problem !

Mvh
Jesper Andersen