Navnemærker til tøj
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 02-04-04 23:39

Datteren skal starte i vuggestue, så det er vist på tide, at vi syr
nogle navnemærke i hendestøj.

Men hvor køber man sådan nogle?

Det forekommer mig, at der er en firma i Dronninglund som fremstiller
dem og sælger pr. postordre - men jeg husker ikke navnet og det er længe
siden at jeg så deres annonce sidst. Nogen der kan hjælpe?

-j

Fra : Christina Puhakka Eg~

Dato : 03-04-04 00:35

"Janus Sandsgaard" <spam@janus.dk> skrev...

> Datteren skal starte i vuggestue, så det er vist på tide, at vi syr
> nogle navnemærke i hendestøj.
>
> Men hvor køber man sådan nogle?

Man kan købe navnemærker mange steder. Vi har købt via
http://www.scannex.dk og været særdeles godt tilfredse med både pris og
kvalitet. Derudover har vi været glade for tekstiltuscher, som kan købes
ganske billigt i Føtex og lign. steder.

Christina

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 05-04-04 16:43

"Christina Puhakka Egholm" <find.adressen@andetsteds.dk> writes:

> [...]
> og kvalitet. Derudover har vi været glade for tekstiltuscher, som
> kan købes ganske billigt i Føtex og lign. steder.

Det ser helt perfekt ud - og så kande tilmed hitte ud af at væve @'er,
så jeg kan få min dattes mailadresse på. Perfekt!

Nogen der har refaringe med deres "tag-it"-dimser? Det lyder jo
fristened at man kan sætte mærkerne fast uden at skulle rode med nål
og tråd, men hvordan har barnet det med dimsernem og holde de?

-j

--
Linux install party in La Paz, Bolivia
<http://weblog.janus.dk/archives/2002/10/19/000184.html>

Fra : Christina Puhakka Eg~

Dato : 06-04-04 11:57

> [...]

> fristened at man kan sætte mærkerne fast uden at skulle rode med nål
> og tråd, men hvordan har barnet det med dimsernem og holde de?

Desværre kan jeg ikke komme med en "anmeldelse" af deres nye dimser, men
de ser da smarte ud. De mærker, vi købte, er med strygebagside, så vi
har også undgået nål og tråd - og det virker helt perfekt og er særdeles
nemt.

Christina

Fra : Marianne

Dato : 03-04-04 18:32

Endnu et navnemærkefif: til sutsko og andre materialer, det kan være svært
at sy/skrive på kan man i Panduro Hobby købe tuber med tekstilfarve, som
størkner med relief-virkning. Det hæfter på stort set alt. Eneste ulempe er
den temmelig lange tørretid: 24 timer

Fra : Winnie feldtmose

Dato : 03-04-04 21:20

Så nogle i føtex idag kiggede ikke på prisen men der var vist 20 stk. eller
lign. i posen de hang ved syting og lign

Chuckie