Rapala digital vægt
Fra : Disney

Dato : 02-04-04 19:18

Hej

Er der nogle der kan fortælle mig hvor stor opløsning (5-10 gram eller måske
mere den springer med) der er på disse vægte??
På forhånd 1000 tak.

MVH
Jens

P.S. Har prøve at spørge mig frem men få meget forskellige svar i
forskellige butikker.

Fra : Posten

Dato : 02-04-04 21:19

Kort og præcist. Vejeområde 0-25 kg. Springer 0,01 kg altså 10 g.

/Anders

Fra : Disney

Dato : 03-04-04 05:28

Takker

Fra : Gerner Majlandt

Dato : 05-04-04 10:43

er der nogen som ved hvor præsis de er?

mvh
Gerner

Fra : Lindgaard

Dato : 09-04-04 14:03

svar til Gerner
Den hurtigste metode er at veje eks 2kg sukker så får man en god indikator
på præsisionen af vægten jeg prøver altid mine vægte med forskellige vægte
eks. 1 kg sukker e.lig. og derefter en vægt belastning i den høje ende af
skalaen eks. 5 kg
hilsen Anders

Fra : Kim

Dato : 01-04-04 16:57

De springer 5-20 gram. Udemærket vægt, men de tåler dårligt fugt. Så til
fisketuren/dagligdagen bruger jeg en fjedervægt

Fra : jensen

Dato : 04-04-04 19:33

Måske derfor min gik i stykker efter ganske kort tid?
Står der ellers ik at de er vandtætte?