Hvad synes i om dette site?
Fra : Kurt

Dato : 02-04-04 11:14

Hvad synes i om dette site?
www.opskrifter.dk

Fra : Christian

Dato : 02-04-04 11:32

Jeg kan personligt ikke lide det. Det skyldes bl.a. at det ikke
passer til alle opløsninger. Det er en meget lille del af midten
på min skærm.

Men selve konceptet med opsætningen er god. Godt farvevalg,
disposition, ol.
Christian

Kurt wrote in dk.edb.internet.webdesign.clientside:
> Hvad synes i om dette site?
> www.opskrifter.dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jacob

Dato : 02-04-04 12:44

hmmm godt input... vi har dog optimeret det til 800x600, og hvis man lader
sitet strække sig ud så det passer til større opløsninger så er det tekst
linjerne man vil gøre længere. Det der er problemet med lange tekst linjer
er at det bliver hårdt for øjet at læse det.

Venlig hilsen
Jacob

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-04-04 13:12

Kurt skrev:

> Hvad synes i om dette site?
> www.opskrifter.dk

Prøv at spørge i <news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros>. Denne
gruppe er beregnet til spørgsmål om clientside-scripts
(javascript).
--
Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 02-04-04 14:39

Jens Gyldenkærne Clausen wrote:

> Prøv at spørge i <news:dk.edb.internet.webdesign.ris+ros>.

Han spørger ikke for at få ris eller ros. Han har reklameret for sitet i
mindst fem grupper under forskellige navne, men tilsyneladende uden at
være klar over, at han nemt kan spores. Klage er sendt til TDC.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : jacob

Dato : 02-04-04 15:57

"Kim Ludvigsen" <usenet@kimludvigsen.dk> wrote in message

> [...]
> mindst fem grupper under forskellige navne, men tilsyneladende uden at
> være klar over, at han nemt kan spores. Klage er sendt til TDC.

Korrekt at vi har været dumme og reklamere for sitet andre steder end kun
under webdesign. Og vi blev tage af gårdvagten mens vi stod og gav en
buksevand. Og spam lordtet er stoppet.
Jeg kan kun sige at vi har være utrolig glade for inputsne.
Venlig hilsen
Jacob

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 02-04-04 15:59

jacob skrev:

>Korrekt at vi har været dumme og reklamere for sitet ...

Du bliver ved med at spille angerfuld? Hvem tror du du snyder ved
det?

Aliasser, skiftende adresser, sjofelt brugernavn ...

Skal vi tro på at det var et rent uheld?

>Jeg kan kun sige at vi har være utrolig glade for inputsne.

Fornøjelsen er helt på din side.

--
Bertel

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 02-04-04 23:49

Bertel Lund Hansen wrote:

> Du bliver ved med at spille angerfuld? Hvem tror du du snyder ved
> det?
>
> Aliasser, skiftende adresser, sjofelt brugernavn ...
>
> Skal vi tro på at det var et rent uheld?

Bertel, altså!
Man bør ikke gå af vejen for en god gang, gammeldags inkompetence.

<KLIP>

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og