AutoCAD 14 til Mechanical 2004DX
Fra : Ukendt

Dato : 02-04-04 10:21

Jeg er lidt "bange" for at jeg bare bruger de standard commands jeg
kender fra r14 (m. genius)

Findes der en guide til de nye (brugbare) ting der findes i den nye
version? Jeg syntes ikke F1 er så god, når man ikke VED hvad der er af
nye ting osv. Evt. hvis der var en af jer der ville nævne de commands
jeg skal læse om i hjælpe-funktionen :)

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 02-04-04 18:47

On Fri, 02 Apr 2004 11:20:41 +0200, peet_dk <peet at peet dot
denmark> wrote:

>Jeg er lidt "bange" for at jeg bare bruger de standard commands jeg
>kender fra r14 (m. genius)

Sæt CD i og se under Documentation

Se primært disse:
Start med Quick Reference
Command Reference
AutoCAD Mechanical User's Guide

Jeg har i nogle uger prøvet at gå fra R14/Genius til Mechanical
2002.

--
Mvh. Jørgen
[e-mail address is valid]