sild
Fra : Carsten Christiansen

Dato : 02-04-04 09:35

hej
Er der nogen der har fanget eller hørt om der er sild ved
kanaløen(voer/mellerup) ?

Fra : Karl-Christian Frølu~

Dato : 02-04-04 09:41

"Carsten Christiansen" <car.sten@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> hej
> Er der nogen der har fanget eller hørt om der er sild ved
> kanaløen(voer/mellerup) ?

- go´e sild!?
K-C

Fra : 7C

Dato : 02-04-04 10:11

Jeg sejlede forbi for et par dage siden og så at der blev taget sild, men
ikke i store mængder.
På loddet kunne jeg se at der var stimer, men igen ikke i store mængder. Så
jeg holdt mig til havørrederne

Vh.
Søren
Team Patolga

Fra : Henning Mikkelsen

Dato : 02-04-04 11:38

"7C" <speax@speax.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ikke i store mængder.
> På loddet kunne jeg se at der var stimer, men igen ikke i store mængder.

Var der så gang i dem, altså havørrederne?

Hilsen
Henning
Team MikMik

Fra : 7C

Dato : 02-04-04 21:24

Det blev kun til en enkelt på 34 cm. Så det må være et rungende "nej"

Fra : jensen

Dato : 04-04-04 11:46

De er helt tæt på land inde på det lave ved kysterne..