Søger sites om sikkerhed m.m.
Fra : IG [7100]

Dato : 02-04-04 00:36

Hej NG!

Jeg søger nogle gode,danske og objektive(Skal ikke forsøge at sælge mig
noget) links om sikkerhed, antivirus osv.

Noget der har noget godt at byde på?

Fra : Alex Holst

Dato : 02-04-04 01:32

IG [7100] wrote:
> Hej NG!
>
> Jeg søger nogle gode,danske og objektive(Skal ikke forsøge at sælge mig
> noget) links om sikkerhed, antivirus osv.
>
> Noget der har noget godt at byde på?

Vi har her i gruppen en liste over ofte stillede spoergsmaal, som maaske
kan hjaelpe dig.

   http://sikkerhed-faq.dk

Fra : Malthe Sunesen

Dato : 02-04-04 19:10

IG [7100] skrev i en meddelelse:
> Hej NG!
>
> Jeg søger nogle gode,danske og objektive(Skal ikke forsøge at sælge mig
> noget) links om sikkerhed, antivirus osv.
>
> Noget der har noget godt at byde på?

Spy- ad- og malware: www.spywarefri.dk

Mvh.
Malthe Sunesen

---
This mail have been certified virus-free/denne mail er certificeret
virusfri.

Fra : Alex Holst

Dato : 02-04-04 20:01

Malthe Sunesen wrote:

> Spy- ad- og malware: www.spywarefri.dk

Bemaerk at spywarefri.dk tvinger deres nyhedsbrev og andet ned i halsen
paa dig. Foelgende er nappet fra deres betingelser:

Brugeroprettelse

[...]
2. Hvis du vil oprette eller besvare spørgsmål på Spywarefri's Forum
skal du være oprettet som bruger. Du skal ved oprettelsen angive en
gyldig emailadresse.
[...]

Betingelser

1. Ved indtastning af e-mail adresse gives der samtidig samtykke til, at
Spywarefri må udsende nyhedsbreve og emails vedr. Spywarefri.
[...]

Fra : Kasper Dupont

Dato : 02-04-04 21:46

Alex Holst wrote:

> 2. Hvis du vil oprette eller besvare spørgsmål på Spywarefri's Forum
> skal du være oprettet som bruger. Du skal ved oprettelsen angive en
> gyldig emailadresse.

Ja, men en emailadresse, der er gyldig ved oprettelsen,
kan sagtens være ugyldig dagen efter.

/* Would you like fries with that? */

Fra : Malthe Sunesen

Dato : 04-04-04 15:32

Alex Holst skrev i en meddelelse:

> [...]
>
> 1. Ved indtastning af e-mail adresse gives der samtidig samtykke til, at
> Spywarefri må udsende nyhedsbreve og emails vedr. Spywarefri.

Tja.. tænkte nu kun på programmerne... men du har ret. Så *kan* man jo
spørge her, i stedet for i deres forum, ikke?

Mvh.
Malthe Sunesen

---

Fra : klaus

Dato : 02-04-04 19:43

IG [7100] wrote:
> Hej NG!
>
> Jeg søger nogle gode,danske og objektive(Skal ikke forsøge at sælge mig
> noget) links om sikkerhed, antivirus osv.
>
> Noget der har noget godt at byde på?

Et bredt spørgsmål, men måske kan du bruge noget af det jeg har skrevet
om sikkerhed:
http://www.aigis.dk/it/04_basis/protect.html

--
Venlig hilsen/with regards