camping i Rom
Fra : Carl Chr. Hansen

Dato : 01-04-04 21:58

Er der nogen der har kendskab til nedenstående campingplads?

Seven Hills Village
Via Cassia 1216
00189 Roma

Da vi kører derned i autocamper ønsker vi ikke selv at køre ind til Rom.

I den Danske Campingguide fra 2001 står der at de har egen bus til Roms
centrum, er der evt. nogen der ved hvor ofte bussen går, og evt. køreplan.

Med venlig hilsen

C. C. Hansen

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 03-04-04 17:19

Carl Chr. Hansen wrote:
> I den Danske Campingguide fra 2001 står der at de har egen bus til
> Roms centrum, er der evt. nogen der ved hvor ofte bussen går, og evt.
> køreplan.

Hej
På campingpladsens hjemmeside www.sevenhills.it/
står der ikke umiddelbart noget om en bus, kun om guidede ture til Rom.

Der ser lækkert ud på den plads

/Søren og Anette

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 03-04-04 17:28

Flying Hotdogs <info@[NOSPAM]flyinghotdogs.dk> wrote:
> står der ikke umiddelbart noget om en bus, kun om guidede ture til
> Rom.

Hvilket er noget sludder - må lære at læse ordentlig inde jeg svarer
Der står der kører rutebus til stationen., men ikke noget om hvor tit.

/Søren og Anette