System som kan skrives og sorteres efter d~
Fra : Michael

Dato : 01-04-04 20:12

Hej NG. Jeg har en opgave som jeg håber i kan hjælpe med/ har idéer til.

Jeg skal lave et system, som dagligt kan lagre informationer om 10
mennesker, og som man senere kan sortere efter dato eller person. Fx;

Det skal være et let-tilgængeligt system, evt. som automatisk skriver dato,
og som sikkert lagrer data.

Er der nogen som kan hjælpe mig til en løsning?

Mvh. Michael.

Fra : Jesper Mouridsen

Dato : 01-04-04 22:07

Den Thu, 01 Apr 2004 21:12:03 +0200. skrev Michael:

> [...]
> og som sikkert lagrer data.
>
> Er der nogen som kan hjælpe mig til en løsning?

Jeg vil foreslå dig at bruge et web interface og enten mysql eller
postgresql, sammen med et serverside sprog måske jsp, måske php.
i øvrigt select * from dittable order by name/time;
Der er masser af god dokumentation på nettet.
postgrsql.org
mysql.com