MS Windows
briani 27239
XP og format af harddisk
Fra : Helle Fuglsang

Dato : 01-04-04 19:04

hej
jeg har voldsomme problemer med MS word og Outlook (2003), som ikke vil
arbejde sammen. Har XP. Vil gerne formatere min harddisk og begynde helt
forfra, men XP er jo ikke glad for at blive formateret. Nogen måder at gøre
det på?

hilsen Helle

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-04-04 19:11

Helle Fuglsang skrev:

> [...]
> vil arbejde sammen. Har XP. Vil gerne formatere min harddisk og
> begynde helt forfra, men XP er jo ikke glad for at blive formateret.

....lav en genstart med cdrommen (boot på cd'en), vælg "Installér" og
fjern de gamle partioner undervejs...
Hans

Fra : Hans Houmøller

Dato : 01-04-04 20:25

Har du prøvet med Outlook Express i stedet for Outlook?
) Hans

Fra : Helle Fuglsang

Dato : 02-04-04 09:27

> Har du prøvet med Outlook Express i stedet for Outlook?
> ) Hans

ja, jeg kender begge løsninger, men bruger meget kalender og de andre
funktioner, som findes i Outlook i forhold til Express.

Fra : Helle Fuglsang

Dato : 02-04-04 09:26

> ...lav en genstart med cdrommen (boot på cd'en), vælg "Installér" og
> fjern de gamle partioner undervejs...

ok - jeg prøver - det kan jo ikke være værre end det jeg har.

tak
Helle

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-04-04 09:50

Helle Fuglsang skrev:

> ok - jeg prøver - det kan jo ikke være værre end det jeg har.

....he he - dét ve' man aldrig

> tak

Velbekomme
Hans

Fra : hcma

Dato : 02-04-04 10:06

"Helle Fuglsang" <helle@mail2.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> arbejde sammen. Har XP. Vil gerne formatere min harddisk og begynde helt
> forfra, men XP er jo ikke glad for at blive formateret. Nogen måder at

Det er meget let: http://www.hcma.dk/tips&tricks.htm#installering_repair
m v h
hc