MS Windows
briani 27239
Pause akvarium
Fra : Mogens Figen

Dato : 01-04-04 15:13

Hej
Jeg har lige været i Fona og der så jeg flotte
akvarium som Pause skærm.
Hvor kan man finde eller købe et sådan et program.
Mogens

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-04-04 15:19

Mogens Figen skrev:

> Jeg har lige været i Fona og der så jeg flotte
> akvarium som Pause skærm.
> Hvor kan man finde eller købe et sådan et program.

Der følger et flot saltvandsakvarium med i Plus-pakken til
WinXP, hvis det da ellers er WinXP du sidder med.
<http://www.microsoft.com/windows/plus/windowsxp/ss.htm>.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Mogens Figen

Dato : 01-04-04 15:32

OK jeg har godt nok Windows XP men ikke plus pakken. men det var det
akvarium jeg så.
Mogens

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-04-04 15:45

Mogens Figen skrev:

> OK jeg har godt nok Windows XP men ikke plus pakken. men det
> var det akvarium jeg så.

Det er nemlig godt lavet og ser meget livagtigt ud, men det har
du jo så allerede bemærket hos Fona. :)
De andre pauseskærme i Plus-pakken, er i øvrigt også godt lavet.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Soeren Nielsen

Dato : 01-04-04 18:01

Mogens Figen wrote:
> OK jeg har godt nok Windows XP men ikke plus pakken. men det var det
> akvarium jeg så.
> Mogens

http://www.serenescreen.com/product/
Der er den i løssalg.