Vedr. hingstekåring
Fra : MHP

Dato : 01-04-04 10:28

Hej, lige et hurtigt spørgsmål. Er der nogle der kan huske hvad ham
hestehviskeren til hingstekåring hed??

Og et tillægsspørgsmål: Nogle der har ideer til hvordan eller hvor man
finder ud af hvordan man træner en hest til at køre i trailer?

Mvh. MHP

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 01-04-04 10:42

MHP wrote:
> Hej, lige et hurtigt spørgsmål. Er der nogle der kan huske hvad ham
> hestehviskeren til hingstekåring hed??

Det kunne være Monty Roberts til DV-kåring i herning i starten af marts?

> Og et tillægsspørgsmål: Nogle der har ideer til hvordan eller hvor man
> finder ud af hvordan man træner en hest til at køre i trailer?

Ja, en idé kunne være denne gruppe :)

-dennis

Fra : Anet

Dato : 02-04-04 20:29

"Dennis Thrysøe" <dennis@geysirheste.dk.FJERN> skrev i en meddelelse
> [...]

(klip)

hvis det var på Sjælland så hedder han Shane Mosele og kan træffes på tlf.
22129708. Jeg har selv brugt ham med et rigtig godt resultat. Han kan
simpelthen tæmme enhver hest så den bare lydigt følger efter sig.

--
~ Hilsen
Annette ~

Fra : PiaR

Dato : 06-04-04 21:24

> hvis det var på Sjælland så hedder han Shane Mosele og kan træffes på tlf.
> 22129708. Jeg har selv brugt ham med et rigtig godt resultat. Han kan
> simpelthen tæmme enhver hest så den bare lydigt følger efter sig.

Hingstekåringen der omtales er nok DV's arrangement i Herning.

Og hesteguruen hedder Monty Roberts.

mvh Pia