Hvordan laver man en tipskupon?
Fra : Lykke

Dato : 01-04-04 08:48

Hej - jeg arbejder normalt i frontpage men skal lave en test som
fungerer som en tipskupon. Der skal være 13 spørgsmål - hvor man
for hver kan vælge mellem 3 svar (1,x,2). Når man er færdig og
trykker på send, skal den rigtige kupon komme frem. Eventuelt
hvor de forkerte svar er med rødt.

Kan det lade sig gøre, når man ikke er en haj til koder? Er det
nødvendigt at bruge en database (og hvor kompliceret er dét?) Jeg
komplimenterer frontpage med diverse script og htmlkoder - men
som sagt er jeg ikke særlig god til det - og ret grøn i 'faget'!

Det gør ikke noget, hvis svarene står i kildekoderne. Der er
ingen af brugerne, der vil finde på at kigge der

Tak :0)

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Tillgaard

Dato : 01-04-04 20:34

"Lykke" <lindboolsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> for hver kan vælge mellem 3 svar (1,x,2). Når man er færdig og
> trykker på send, skal den rigtige kupon komme frem. Eventuelt
klip
Til tipskuponer, test kan jeg anbefale Hot Potatoes (ikke asp).
http://web.uvic.ca/hrd/halfbaked/
Det er "nemt" at bruge og er gratis.
M.v.h.
Michael

---
Denne mail er scannet for virus med AVG 6.0 og ingen virus er fundet.