blod i afføring ?
Fra : Henrik

Dato : 31-03-04 22:44

Jeg har konstateret at jeg hyppigt har blod i min afføring!

Jeg synes ikke lige jeg vil konsultere min læge med dette problem.

Hvad kan det skyldes?
Kan det være noget alvorligt?

Henrik

Fra : Uffe Ravn

Dato : 31-03-04 23:01

"Henrik" <NO@MAIL.DK> skrev

> Jeg har konstateret at jeg hyppigt har blod i min afføring!
>
> Jeg synes ikke lige jeg vil konsultere min læge med dette problem.

Hvorfor ikke? Det er det man har dem til!

Mvh.

--
Lanparty 6-8 april. på Vestsjælland
Div. konkurencer. 150kr. ved tilmelding senest d. 04-04-04

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 31-03-04 23:16

Henrik wrote:
> Jeg har konstateret at jeg hyppigt har blod i min afføring!

hvad er "hyppigt"?
er det dagligt eller blot ugentligt?
hvordan udarter blodet sig? er det noget der sidder på overfladen af
afføringen, noget der drypper ned i toilettet eller blot lidt på papiret når
du tørrer dig?

> Jeg synes ikke lige jeg vil konsultere min læge med dette problem.

hvorfor ikke?
det er det de er der for, og better safe than sorry....

> Hvad kan det skyldes?

det kan skyldes mange ting, lige fra hæmorider til sår i tarmene....

> Kan det være noget alvorligt?

JA!!!
kort fortalt.... for omkring 5 år siden ignorerede jeg i 3 uger også blod
fra tarmen(ikke noget alvorligt troede jeg...troede ærlig talt det var
hæmorider).... tog mig endelig sammen og tog til lægen..... præcis 3 år
efter fik jeg fjernet min tyktarm pga kronisk tarmbetændelse.....
så ja..... det kan SAGTENS være noget alvorligt......
kan du så skrubbe afsted til lægen med dig.....

--
Knus, Sabina
"Whether you like it or not, you're in the middle of a war that has

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 31-03-04 23:31

Henrik wrote:

> Jeg har konstateret at jeg hyppigt har blod i min afføring!
>
> Hvad kan det skyldes?
> Kan det være noget alvorligt?

Jeg vil lige blande mig i koret i tilfælde af, at du hører til den
tungnemme type.

Kan du så komme til læge! Det kan være alt fra harmløse hæmorider til
alvorlige sygdomme, som kun bliver værre af at vente.

--
Mvh. Kim Ludvigsen