ideer tol Polteraften???
Fra : bj

Dato : 31-03-04 20:46

hjælp

bj

Fra : Max

Dato : 01-04-04 07:30

> hjælp
>
> bj

Flot... måske skulle man skrive lidt mere end hjælp... så hjælper jeg da
gerne...

/Max

Fra : bj

Dato : 02-04-04 21:53

OK MAx jeg kan godt se din pointe:

Vedkommende brudgom er VVS-mand, har hang til motorcross, og noget
styrketræning i form af fitness, han er kort og godt en aktiv person.

Jeg syens rent faktisk at det med at lege kok for en dag lyder som en go
idé for at få ham lidt på glatis....

bj..

Fra : Ditte Hansen

Dato : 01-04-04 09:49

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> skrev i en meddelelse
> hjælp
>
> bj

Indspil en cd.
Spring i faldskærm.
En time eller to på en hesteryg.

Eller find på noget som personen længe har ønsket sig.
En veninde blev dyrepasser for en dag, det var en drøm som gik i opfyldelse
for hende.
En anden fik en farve konsulent til at fortælle hvilke farver der ville
klæde hende.

Kan man få lov til at lege kok for en dag?
Så ham eller hende der skal giftes, skal lave maden til aftenens hygge?
(blot en tanke)

Hilsen Ditte

Fra : wonko the sane

Dato : 01-04-04 11:31

har lige været til polterarbendt, der fik vi "ofret" til at indspille et
nummer på cd, spillede lidt bowling og billiard og til sidst var vi på salsa
bar, hvor vi spiste og fik salsa undervisning, meget underholdene.

men der er også de mere vilde ting man kan lave, såsom faldskærms udspring,
repelling, paintball, elastikspring og et badekar efter en bus til
nordjylland

mvh wonko

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 01-04-04 12:21

Jeg oplevede, at ofret skulle stå på vandski. Det gik rigtig godt, selvom
det var i februar måned.

Du kan også tage op til Carl-Mar; så står han for al underholdningen.

-Michael.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 01-04-04 18:19

Ditte Hansen skrev:
> [...]
> ville klæde hende.
> Kan man få lov til at lege kok for en dag?
> Så ham eller hende der skal giftes, skal lave maden til aftenens

Dine forslag er efter min mening sympatiske.
Jeg er en gammel ungkarl, som hader alt det fis, nogen kan
finde på at udsætte en stakkels ægteskabskandidat for.
Jeg har adskillige gange mødt pæne, unge piger nær Strøget
og Rådhuspladsen i København, velpåfyldt med alkohol og
med et papskilt på maven, hvor der stod at offeret skulle
giftes, samt med opfordring til at støtte projektet med
nogle småpenge. Sådan noget er efter min smag direkte
*forkasteligt*.

Det samme kan jeg sige om de polterabends, hvor den
kommende brudgom udsættes for diverse "frække fristelser"
før brylluppet. Jeg *brækker* mig over at høre om sådan
noget.

Men dine forslag lød jo som om de var i den *seriøse* ende
af skalaen. Held og lykke. Og de bedste ønsker om en god
fremtid.

--
Med venlig hilsen Herluf Holdt

Fra : Ditte Hansen

Dato : 01-04-04 18:50

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Men dine forslag lød jo som om de var i den *seriøse* ende
> af skalaen. Held og lykke. Og de bedste ønsker om en god

Hej Herluf

Jeg må tilstå at de forslag jeg har givet, egentlig er ønsker som jeg selv
kunne tænke mig.
Sammenholdt med alle de skræk scenarier man har hørt om, hvor det hele går
galt, gommen kommer i gips, bruden har blå mærker overalt.

De fleste der er blevet gift, har tit udtrykt at der var for meget alkohol,
på deres polterabend.
Når man snakker med folk i ædru tilstand, så er mange af dem enige om, at
det ikke behøver være for vild.

Noget andet som man også bør tænke på, er prisen.
I dag er det tit blæst op (ved godt at ikke alle mine forslag er billige),
så det koster det vide ud af øjnene, og bagefter kan folk ikke huske det
hele, fordi det hele er druknet i alt for meget alkohol.

Jeg er absolut ikke afholdskvinde, men en polterabend må efter min mening
gerne være sjov og hyggelig, og en oplevelse man kan huske bagefter.

Er det helt forkert opfattet, at mændenes polterabend tit er vildere end
kvinders?

Hilsen Ditte

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 01-04-04 19:18

"bj" <b_hoejgaard75@mail.dk> writes:

Kunne du ikke næste gang skrive hvad du vil have hjælp til i selv
indlægget?

Nå, men for nu at komme til sagen, så kan jeg fortælle om min egen
polterabend.

Vi blev begge afhentet hjemme, jeg blev så taget med ned i byen til
den helt store kropsmassage med olie hos en kosmetolog (så jeg lugtede
af glögg resten af dagen).

Derefter tog vi i dyrehaven i Århus og spiste hjemmelavet frokost med
hvidvin. Lækkert og hyggeligt. Hverken for varmt eller for koldt.

Så gik turen til Tilst, hvor jeg skulle ride. Jeg red som helt ung og
havde lyst til at prøve det igen, og det havde mine veninder husket.
Det var rigtig sjovt, bortset fra at når man rider i kort nederdel og
bare tæer i sadel, så bliver man frygtelig fyldt af blåmærker op og
ned af benene!

Hjem og i bad og hygge lidt hos en af pigerne, hvorefter vi tog på
græsk restaurant og spiste. Good mad, og blomsterbuket på bordet, der
var til den kommende brud sammen med en flaske græsk vin, så gommen
også kunne nyde det.

Så en lille tur på cafe, hvorefter vi mødtes med drengene til bowling.
Det var nu også ganske sjovt og rart, eftersom mange af drengene også
er mine venner og omvendt.

Derefter tog vi hjem til os til varm kakao, hjemmebagte boller og
pæretærte. Igen mine veninder, som ved hvad jeg kan lide...

Drengene tog herefter i byen, og vi piger tog ned til Ballehage og
badede.

Se, det var en hyggelig polterabend.

En af mine veninder blev gift sidste sommer. Her spillede vi
kajakpolo, og det kan varmt anbefales. Det var simpelthen så sjovt. Vi
spillede på Skanderborg Sø. Om aftenen grillede vi hjemme ved hendes
forældre, som var ude at rejse.

Hendes mand fik godt nok armen i gips, men det var nu kun for sjov,
for at se hende i hovedet, når hun så det.

Mvh Trine

http://www.triane.dk, billig og god overnatning i Nordjylland
Spændende butik med stort udvalg i kurve og sæsonpynt

Fra : Padmé Amidala

Dato : 02-04-04 16:07

Da jeg i sin tid arrangerede polterabend for min gravide søster, blev til
det:

- brunch på en hyggelig café
- prøveopsætning af bryllupsfrisuren hos hendes firsør
- en tur i et studie, hvor vi indspillede 4 sange med hende som solist og
resten af flokken som korpiger
- en kop kaffe på en anden café
- Pool "tunering" på Sharks Pool Hall
- til slut en tur på en lækker restaurant til en tre-retters menu.

Fik meget god respons på arrangementet..

Selvfølgelig blev der for hendes vedkommende ikke drukket alkohol..det blev
dog til et glas alkoholfri rødvin på restauranten.

Personligt synes jeg, at polterabends skal være hyggelige og uden alle de
usmagelige ting, såsom udklædning og salg af diverse ting på gågaden.

VH
Padmé

Fra : bj

Dato : 03-04-04 16:01

tak for ideerne indtil videre, jeg tror nok at det skal lykkes ud fra
disse at lave ne polteraften...

tak

bj