bogstaver på ridebane
Fra : Musen

Dato : 30-03-04 12:51

Harj igen derinde...Ja jer der da ikke forlængst har forladt computeren og
er gået ud i foråret

Jeg har jo en "ridebane" hvor jeg har sat bogstaver på. Problemet er, at de
sidder på hegnspælene, og det er altså ikke lige helt der hvor de skulle
sidde. Er der nogen der har målene for, hvor de skal sidde i forhold til
hjørnerne, så jeg kan bruge dem ordentligt?
Altså lad os som udgangspunkt tage R og S. De skal vel være på midten af
langsiderne. Hvor langt skal der så være til M, B, E og H?
Venlig hilsen Mia

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 31-03-04 12:59

"Musen" <mivsesnabela@sol.dk> wrote in message
> [...]
> Altså lad os som udgangspunkt tage R og S. De skal vel være på midten af
> langsiderne. Hvor langt skal der så være til M, B, E og H?

Er der så ikke samtidig en der kan forklare meningen med bogstaverne ?

--
mvh/rg. Christian

Fra : Kim S

Dato : 31-03-04 14:32

> Er der så ikke samtidig en der kan forklare meningen med bogstaverne ?
Det stammer fra Frankrig, og der findes så vidt vides INGEN fornuftig
forklaring.....Som så meget andet fransk

Mvh, Kim

Fra : Musen

Dato : 31-03-04 15:40

snip...
> Er der så ikke samtidig en der kan forklare meningen med bogstaverne ?
Altså oprindelsen for dem osv. kender jeg ikke, men det giver da god mening
at de er der, når man f.eks. skal undervise/undervises, for så er det jo
nemmere at sige "skråt igennem v. M" end det er at sige "derovre i øverste
højre hjørne, når du kommer nedefra" *GGG*

V.h. Mia

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 31-03-04 13:04

Musen wrote:
> Harj igen derinde...Ja jer der da ikke forlængst har forladt computeren og
> er gået ud i foråret

Gid det var så vel. Mine heste lever (indirekte) af at jeg sidder og
kigger på en computerskærm :/

Fedt nok om vinteren i skidt vejr. Knap så fedt lige nu :)

-dennis

Fra : Malene P

Dato : 31-03-04 13:20

"Musen" <mivsesnabela@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Altså lad os som udgangspunkt tage R og S. De skal vel være på midten af
> langsiderne. Hvor langt skal der så være til M, B, E og H?

Her:
http://www.rideforbund.dk/sw735.asp kan man hente en PDF-fil om dressur med
en glimrende tegning. Husk at højreklikke og gem filen på din disk, hvorfra
du så åbner den senere. Almindelig råd om sikker surf )

mvh
Manele P

Fra : Malene P

Dato : 31-03-04 13:21

"Malene P" <malenekorsNOSPAM@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> mvh
> Manele P

læs: Malene P

Fra : Musen

Dato : 31-03-04 15:48

snip---
> Her:
> http://www.rideforbund.dk/sw735.asp kan man hente en PDF-fil om dressur
med
> en glimrende tegning.

Har jeg forstået det rigtigt, at bogstaverne på langsiden skal være en meter
nede? Det synes jeg godt nok ikke er særlig meget plads at komme rundt på,
så er det nemlig lige før at min bane faktisk passer *SS*

Husk at højreklikke og gem filen på din disk, hvorfra
> du så åbner den senere. Almindelig råd om sikker surf )

Næææh et bonussvar...Tark *GGG*

V.h. Mia