PGP password
Fra : Jane

Dato : 30-03-04 15:45

Er der ingen mulighed for at se indeholdet af en PGP-disk uden et password?

Hvis nej, findes der så et program som kan brække et password, når man har
glemt det?

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 30-03-04 16:43

In article <Xns94BCAA46FCE80nokvinFJDTTehotm@130.227.3.84>,
nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com says...

> Er der ingen mulighed for at se indeholdet af en PGP-disk uden et password?

Nej.

> Hvis nej, findes der så et program som kan brække et password, når man har
> glemt det?

I praksis, nej.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : H.S.

Dato : 31-03-04 12:41

> Nej.

Heldigvis da !

Fra : Jane

Dato : 31-03-04 15:31

Jesper G. Poulsen <ms2mogens@ingensteder.dk.invalid> wrote in

> In article <Xns94BCAA46FCE80nokvinFJDTTehotm@130.227.3.84>,
> nokvin@FJøRnDæTTehotmail.com says...

> Nej.

> I praksis, nej.

Tænkte det nok :(
Tak for svarene.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Martin Kofoed

Dato : 31-03-04 08:49

On Tuesday 30 March 2004 16:44, Jane wrote:

> Hvis nej, findes der så et program som kan brække et password, når man har
> glemt det?

Ville der så være nogen som helst fidus i at anvende PGP-disk til at starte
med?

Nej, med mindre passwordet kan brute-forces (hvis du eksempelvis har
"tuborg" som password), så kan du godt begynde at skyde en hvid pil efter
de krypterede data.

--
Martin Kofoed

Fra : Jesper Hansen

Dato : 01-04-04 09:41

On Wed, 31 Mar 2004 09:48:34 +0200, Martin Kofoed
<inzide@hot.mail.com> wrote:

>Nej, med mindre passwordet kan brute-forces (hvis du eksempelvis har
>"tuborg" som password), så kan du godt begynde at skyde en hvid pil efter
>de krypterede data.

Fårk - nu er jeg nød til at ændre mit pw fra "tuborg"

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 01-04-04 16:03

Jesper Hansen wrote:

> Fårk - nu er jeg nød til at ændre mit pw fra "tuborg"

Det er det jeg altid har sagt, Ceres er meget bedre

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Jesper Hansen

Dato : 02-04-04 07:54

On Thu, 1 Apr 2004 17:03:23 +0200, "Peter \(8464\)"
<usenet@vesterbro24.invalid> wrote:

>Det er det jeg altid har sagt, Ceres er meget bedre

Nope - Tuborg er på et tegn mere, så det må være sværere at knække
..-)

Med venlig hilsen
Jesper Hansen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-04-04 19:54

In article <ge3q601lmstv5dqb10gbchjvr1ibod21p5@4ax.com>,
lismoes@_fjern_dette_mail.dk says...

> Nope - Tuborg er på et tegn mere, så det må være sværere at knække

Flensburger - det har også en bedre smag