Webcam på ifolet hoppe
Fra : Mette

Dato : 30-03-04 14:55

Hejsa

Jeg er blevet fuldstændigt hooked på at følge denne hoppe, som må siges at
være op over:

http://www.appaloosa.org/livefoal.html

Hun skulle være nedkommet 24/3, men den slags kan jo som bekendt godt trække
ud.

Det er ret fascinerende at følge, hvordan hun går rundt i boksen osv. Gad
vide, om alle heste vader så meget rundt, eller det fortrinsvis er hopper,
der venter på at fole, og som keder sig ihjel i boksen, mens de venter.

Det skal nok lykkes hende at fole, mens jeg kigger den anden vej...

Nå, men mens vi venter på, at der bliver opstillet webcam på Søholm, så vi
kan følge docu-soapen, hvor Ole træner Lenes abekat, så kan man jo følge
denne hoppe.

Mvh,
Mette

Fra : Benny Sørensen

Dato : 30-03-04 22:31

Mette <no.spam@privat.dk> skrev:
> [...]
>bliver opstillet webcam på Søholm, så vi
>kan følge docu-soapen, hvor Ole
>træner Lenes abekat, så kan man jo følge

-- Der er også en fjordhest på www.fjordheste.vedhegnet.dk som
er "lige op over"
Med venlig hilsen
Lisbeth