"Kort" 1U kabinet?
Fra : Steen Suder, privat

Dato : 30-03-04 14:16

Jeg søger et relativt "kort" 19" 1U rackkabinet til nogle små maskiner.

Jeg har fundet <http://www.casetronic.com/1u.htm>, der viser Travla
C146/C147 og HAWK-1151. De er alle 15" dybe og er perfekte i størrelsen.
Desværre fåes de vist ikke i DK.

Danbit har et ½-størrelse 1U, men det er ret dyrt.

Hvor finder jeg ~15" dybe 1U rackkabinetter til en fornuftig pris i DK?

--
Steen Suder
inden du sender den. Det er ikke en skam at stave ordentligt og

Fra : anders majland

Dato : 30-03-04 20:34

> Jeg søger et relativt "kort" 19" 1U rackkabinet til nogle små
> maskiner.
> Hvor finder jeg ~15" dybe 1U rackkabinetter til en fornuftig pris i
> DK?

Ikke i DK men http://linitx.com/ og 365mm
Har netop handlet hos dem. betalt med visa og hurtig levering (2 dage)

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 30-03-04 21:26

anders majland wrote:

> Ikke i DK men http://linitx.com/ og 365mm
> Har netop handlet hos dem. betalt med visa og hurtig levering (2 dage)

http://www.tragant.de/ har Travla C146 (som jeg ganske udemærket kunne
bruge til opgaven) som også er ~15" dybt til EUR 208,- + moms (det her
er til firmabrug) samt EUR 8,- i shipping. Desværre lader det ikke at de
tager f.eks. VISA

Hvad kostede shipping fra linitx.com for dét kabinet?

Fra : anders majland

Dato : 30-03-04 21:45

> Hvad kostede shipping fra linitx.com for dét kabinet?

Dyrt - £28.53 men jeg stod og skulle bruge det asap til test. Hvis alt
går vel skal jeg bruge 10 inden påske

Hvad kræver http://www.tragant.de for at man kan blive forhandler ?

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 31-03-04 09:38

anders majland wrote:

> Dyrt - £28.53 men jeg stod og skulle bruge det asap til test. Hvis alt
> går vel skal jeg bruge 10 inden påske
>
> Hvad kræver http://www.tragant.de for at man kan blive forhandler ?

Ikke meget andet end en kopi af CVR-registreringen (tjah...),
CVR-nummeret og den fulde adresse så vidt jeg kan forstå.

Tragant er btw. den kontakt man får når man henvender sig til Casetronic.

Fra : Steen Suder, privat

Dato : 31-03-04 11:38

anders majland wrote:

> Ikke i DK men http://linitx.com/ og 365mm
> Har netop handlet hos dem. betalt med visa og hurtig levering (2 dage)

Datamusen arbejder angiveligt på at kunne levere Travla C146/C147.
Jeg har også en kontakt hos EET, der hævder at kunne levere disse to til
en rimelig pris.