powerpoint i FP
Fra : Ole H

Dato : 30-03-04 13:41

Jeg har lavet en præsentation i Powerpoint, som jeg gerne vil have på en
hjemmeside.
Er det muligt at ligge præsentationen ind på en side, så man kan skifte
imellem præsentationens sider, evt med et klik med musen ?

Ole

Fra : Per Christoffersen

Dato : 30-03-04 14:09

"Ole H" <oleholst@harajdsgaarden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Er det muligt at ligge præsentationen ind på en side, så man kan skifte
> imellem præsentationens sider, evt med et klik med musen ?

Poerpointfilen kan i sig selv ikke læses af en webbrowser. Microsoft har
udviklet en Powerpoint-viewer, som man kan lægge et link til, - så kna
næsten alle få slideshowet at se (Vieweren findes feks. ikke til Linux, så
de er lidt på den...).

Man kan også i Powerpoint gemme sit slideshow, som i en HTML-udgave, som
herefter kan køre i Internet Explorer (ihvertfald). Det bliver meget tunge
sider fyldt med garfik og massevis af kode, så det er ikke så rart for folk
på tynde forbindelser. Men det kan altså lade sig gøre.

/Per

Fra : Ole H

Dato : 30-03-04 15:04

Tak for svaret