S: Tasco Tactical 12-60x56
Fra : NT

Dato : 30-03-04 00:47

Har prøvet at sælge den nogle gange, men prøver lige igen.

Tasco Tactical 12-60x56 m/ side focus, mil-dot 30mm rør, store
quick-klik tårne.

der med følger bucker-creek lens cover, sun-screen og mil-dot master.

Har aldrig været brugt og er importeret fra USA.

pris: 2300,-

Fra : Lars B

Dato : 30-03-04 19:11

Hej NT
Jeg er muligvis interreseret er der nogle steder på nettet man kan se
evt. data på kikkerten ?
Hvor bor du ? evt tlf nr.

Hilsen

Lars

Fra : NT

Dato : 30-03-04 20:16

Har prøvet at mail til dig, men får en besked om 'unknown user'

Fra : Lars B

Dato : 31-03-04 14:45

Prøv denne : leth-bruun@stofanet.dk
Hilsen Lars B

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-04 13:09

du må meget gerne sende mig en mail med et link eller billede af den
kikkert! min mail adresse er :

sarac@tdcadsl.dk

Fra : NT

Dato : 31-03-04 13:45

Den er magen til den på dette link (det er dog kun en 8-40), den eneste
forskel er at parllax justeringen er som et 3. tårn.

http://www.excaliburenterprises.com/scopes/tasco/tactical.html

og her er resten af dataen på det:

Lavet af: Tasco custom shop model nr: CU1260x56M
Vægt: 1000g
Længde: 53cm
Rør diameter: 30mm
Objektiv dia.: 56mm
FOW: 1,1 + 0,2
Windage and elevation movement: 25 MOA i alle retninger fra midten
Windage and levation click value: 1/4 MOA
Diopter: +2.5 - 2.5
Kors type: Glas monteret, Mill dot
Parallax: intern fokus linse 13y (11.8m) til uendeligt