netbank+mozilla, mac may save us?
Fra : zion1459

Dato : 30-03-04 00:19

ok, efter at have installeret alle mine ttf's i gentoo så virker
ie6.0sp1 i wine ik længere.. gør ik så meget eftersom jeg ik fordrage at
skulle bruge wine til ie alligevel.

men har nu siddet og leget med bg/danske banks netbank i mozilla de
sidste 3-4 timer. det sædvanlige netbanks halløj virker stadig ikke, men
efter de har fået support til mac har de fået sådan nogle ActivCards
thingies som man bruger til at logge på med... har man sådan en ska man
åbenbart ik bruge nøgle-filer mere. Det interessant er nemlig at
ActivCard siden ser ud til at virke fint i mozilla, men jeg kan desværre
ikke teste det videre da jeg ik ejer sådan et kort...

so, finally the question! ;)
nogen af jer her der eventuelt har et sådan en tingest som et activcard
og føler for at teste det. Hvis det virker er det er jo en kæmpe
lettelse for alle os bg/danske bank kunder med linux på boxene.

regards zion1459.

Fra : Hans Houmøller

Dato : 29-03-04 06:50

Jeg kører Mandrake 10.0 og kan via Netscape (ældre udgave)køre
Nordea-netbank, men kan ikke i Mozilla eller andre browsere.
) Hans

Fra : Brian Emilius

Dato : 30-03-04 07:30

Hans Houmøller skrev:

> Jeg kører Mandrake 10.0 og kan via Netscape (ældre udgave)køre
> Nordea-netbank, men kan ikke i Mozilla eller andre browsere.
> ) Hans

Jeg bruger også nordea, og min virker fint i mozilla... jeg ha mandrake 10.0
installeret.

--
Venlig hilsen
Brian Emilius

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 30-03-04 11:04

Hans Houmøller <hanshoumoller@mail.dk> writes:

> Jeg kører Mandrake 10.0 og kan via Netscape (ældre udgave)køre
> Nordea-netbank, men kan ikke i Mozilla eller andre browsere.

Jeg bruger da Nordeas netbank i Mozilla Firefox 0.8, og jeg har også
brugt den i Mozilla 1.6 uden problemer. Den virker faktisk næsten helt
godt.

--
Jacob - www.bunk.cc
Onward through the fog.

Fra : Hans Houmøller

Dato : 29-03-04 12:44

Jeg kan til gengæld ikke åbne den i Mozilla 1.6 - hvorfor mon ikke?
) Hans