Kanter/rammer
Fra : Tommy Hansen

Dato : 29-03-04 19:49

Hej
Jeg vil gerne skifte farve på de kanter der opdeler en side, feks
http://www.samlerpigen.frac.dk/
Hvordan gør jeg det ?

--
Vh
Tommy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-03-04 20:47

"Tommy Hansen" <tommyhhXXX@tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg vil gerne skifte farve på de kanter der opdeler en side, feks
>http://www.samlerpigen.frac.dk/

<frame bordercolor="#ff0" name="venstre" scrolling="no" noresize
target="h-øverst" src="link.htm">

Det er en dårlig ide at bruge æøå i filnavne, framenavne osv., du
riskerer let at det ikke virker i alle browsere.

så kald den for h-oeverst f.eks.
--
Knud

Fra : Tommy Hansen

Dato : 29-03-04 21:32

> <frame bordercolor="#ff0" name="venstre" scrolling="no" noresize
> target="h-øverst" src="link.htm">

Jeg kender ikke så meget til HTML, og tit er svaret her i gruppen "bare sæt
denne kode ind"
Hvor skal det sættes ind, er det altid samme sted, når anvisningen er et stk
kode ?

> Det er en dårlig ide at bruge æøå i filnavne, framenavne osv., du
> riskerer let at det ikke virker i alle browsere.

Enig, det er heller ikke min side

--
Vh
Tommy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-03-04 22:28

"Tommy Hansen" <tommyhhXXX@tdcadsl.dk> skrev :

>Jeg kender ikke så meget til HTML, og tit er svaret her i gruppen "bare sæt
>denne kode ind"

Åbn indexsiden i htmlvisning og find det pågældende sted og
indsæt bordercolor="#ff0" (eller hvad farve du nu ønsker).

Og selvf. tilsvarende ved de andre <frame ... >

Det kan ikke laves automatisk i FP.
--
Knud