PGP igen
Fra : Jane

Dato : 29-03-04 15:47

System: Windows 98SE

Jeg har opdateret min PGP-disk fra den frie version 602i, til PGP 803, og
nu kan jeg ikke åbne min gamle PGP-disk længere, ikke godt, for der har jeg
dokumenter m.m.

Jeg har så læst i PGP-support at for at åbne den gamle disk skal jeg
afinstaller 803 igen, installer den ældre version, 602i og ændre password
på den gamle disk, så password kun indeholder alfabetet fra (A-Z) og tal
fra (0-9)

Det har jeg så gjort, men nu er det umuligt at få den gamle version til at
funger, installationen går tilsyneladende fint, men efter genstart får jeg
følgende meddelelser på 3 skilte;

1.En nødvendig DLL-fil PGPSDK.DLL blev ikke fundet

2.C:\programmer\PGP\PGP602i\PGPTRAY.exe
En enhed, som er sluttet til systemet, fungerer ikke

3.Filen PGP60CL.DLL er sammenkædet med en manglende exportfil
PGPSDKNL.DLL:PGPNewKeyServerFromHostname

Inden jeg geninstallerede den gamle version, har jeg prøvet at fjerne alle
filer/mapper med PGP og med hjælp af programmet "RegCleaner" men lige meget
hvad jeg gør, så får jeg nævnte meddelelser, så der må jo være noget som
jeg overser, der var ingen problemer, da jeg installerede PGP 602i første
gang for et par år siden.

Jeg håber meget der er nogen som kan hjælpe mig.

--
Venlig hilsen
Jane

Fra : Kasper Dupont

Dato : 30-03-04 07:04

Jane wrote:

> Jeg håber meget der er nogen som kan hjælpe mig.

Måske vil det være nemmere at kopier containeren
til en maskine, der har den rigtige PGP version
installeret.

/* Would you like fries with that? */

Fra : Jane

Dato : 30-03-04 15:41