Igen :-(((((
Fra : Malene P

Dato : 29-03-04 00:41

Nej, jeg orker ikke at kommentere det denne gang:
http://www.bt.dk/krimi/artikel:aid=264598/

Malene P

Fra : TøSeN

Dato : 29-03-04 12:55

Åh nej :(

/Josefine

Fra : Puntofisken

Dato : 29-03-04 14:39

*bander bare for sig selv*

Det er virkelig skræmmende det her .... GAD vide hvad ejeren selv ville sige
til at leve sådan??

Trine

Fra : Kim S

Dato : 29-03-04 16:48

Nu skal i altså ikke falde i svime over en avisartikel.
Prøv at læse hvad der står:
Hestene har ikke foder....
Næh...Hvor mange af jeres heste har adgang til foder når de er på fold ?

Intet vand...
Næh...Det er lige blevet frostfrit, så der er nok ikke åbnet for vandet
til folden endnu.

Mudder til knæene...
Tjae...Her på Amager er der altså flere steder hvor jorden
er leret, og det kan ikke undgås at det bliver meget pladret
specielt her om foråret hvor der har været meget nedbør.

Lort til knæene...
Tjae...Det ER svært at se forskel på ler og hestepærer.

Spiser deres egen afføring...
Nu er det jo naturligt at de går og "snadrer" i jorden..

Der er ikke nogen af dyreværnsfolkene som har været ude og se
på forholdene, de udtaler sig bare generelt...

Mvh, Kim

Fra : Malene P

Dato : 29-03-04 17:27

"Kim S" <No@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Nu skal i altså ikke falde i svime over en avisartikel.
> Prøv at læse hvad der står:

[SNIP]

Ja, og politifolk har været ude og kigge og set at en af hestene vendte
ørerne fremad. HEUREKA -ingen problemer der.

Malene P

Fra : Anders Bo Rasmussen

Dato : 29-03-04 17:48

On Mon, 29 Mar 2004 17:48:18 +0200 Kim S wrote:

> Der er ikke nogen af dyreværnsfolkene som har været ude og se
> på forholdene, de udtaler sig bare generelt...

Der står nu:

.... siger Axel-Erik Sørensen, formand for dyreværnsforeningen Alle Dyrs
Ret. Da han så de to hestes forhold, meldte han straks sagen til
politiet i Tårnby.

--
41 6E 64 65 72 73