Dele filer mellem 2 comp.
Fra : Ukendt

Dato : 28-03-04 01:30

Hej NG
Vi har 2 computere, hvor den ene går direkte på nettet og den anden går på
nettet via den første med et krydset kabel (hedder det det?).
Kan man ikke lave det således at der er nogle af filerne man kan være fælles
om? Vi har Win XP (dansk) på begge. Jeg har markeret nogle mapper og valgt
"Del denne mappe" på comp. 1, men det var vist ikke det der skulle til
eller.......? Vi kan i hvert fald ikke finde frem til disse mapper på comp.
2

--
Hilsen
Mia