Definere i JS hvor htm skal åbnes
Fra : Klaus Christensen

Dato : 27-03-04 23:52

Hej!

Jeg har en menu som bruges vha. en js-fil. Jeg har så bygget min
side op med CSS, og kaldt min hovedvindue for content. Hvad skal
jeg skrive for at få linkene i min menu til at åbne sig i
content??

[1,3,"Nyhedsarkiv","news/default.asp",HER SKAL VINDUET DEFINERES]

Håber I kan hjælpe.

Mvh Klaus Christensen

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 28-03-04 01:47

Klaus Christensen <klaus@haandboldzonen.dk> writes:

> Jeg har en menu som bruges vha. en js-fil.

Dem er der *mange* af.

> [...]
> åbne sig i content??
>
> [1,3,"Nyhedsarkiv","news/default.asp",HER SKAL VINDUET DEFINERES]

Hvis din menu faktisk bruger det femte element i arrayet som navn på
den frame hvor linket skal åbnes, så er "content" (med anførselstegn)
et godt gæt.

> Håber I kan hjælpe.

Det er svært, når vi ikke ved noget om menuen. Der er forhåbentligt
noget dokumentation med til den.

/l

Fra : Klaus Christensen

Dato : 28-03-04 16:43

Det er en 3level menu. Hvis du kender den.

Jeg har lavet siden med CSS, og kaldt hovedvinduet for content. Eller dens id
er content.

Jeg prøvede med "content", men uden held.

Filer ligger således:

http://www.haandboldzonen.dk/silke/index.htm
http://www.haandboldzonen.dk/silke/menu/3level.htm
http://www.haandboldzonen.dk/silke/menu/3level_items.js
http://www.haandboldzonen.dk/silke/menu/3level_menu.js
http://www.haandboldzonen.dk/silke/menu/3level.css

Håber stadig på hjælp...

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 28-03-04 17:13

Klaus Christensen <klaus@haandboldzonen.dk> skrev :

>http://www.haandboldzonen.dk/silke/menu/3level_items.js

Mon ikke _blank skal erstattes med content her, sikkert uden _
foran?

[2,3,"Håndboldreglerne","http://www.haandbold.com/reglerne.php","_blank"]

(Hvis siderne nu åbner i et nyt vindue, så skulle den være god
nok.)
--
Knud