Tekst til børnesangen; "Da jeg gik en tur.~
Fra : Heidi N. K.

Dato : 27-03-04 19:08

Hej

Jeg mangler teksten til børnesangen; "Da jeg gik en tur, mødte jeg en..."

Mvh.
Heidi

Fra : Fischer & Døssing

Dato : 27-03-04 19:37

Heidi N. K. wrote:
> Hej
>
> Jeg mangler teksten til børnesangen; "Da jeg gik en tur, mødte jeg
> en..."

Hmm, den kender jeg ikke. Mener du "Jeg gik mig over sø og land, da
mødte jeg en gammel mand..." ?

Henriette Døssing

Fra : pedellen

Dato : 28-03-04 10:32

"Heidi N. K." skrev d. 27-03-04 19:08 dette indlæg :
> Hej
>
> Jeg mangler teksten til børnesangen; "Da jeg gik en tur, mødte jeg
en..."

> Mvh.
> Heidi

Hej Heidi

Sangen kommer her. Jeg havde den i en bog som hedder: "Heksemutter"
lavet af Dina Gellert

Solo: Da jeg gik en tur, mødte jeg en bjørn
Alle: Er det rigtig sandt? Mødte du virk´lig en bjørn?

Solo: Da den så, jeg kom, rysted´ den af skræk
Alle: Er det rigtig sandt? Rysted den virk´lig af skræk?

Solo: Og så hurtigt som et lyn rendte den sin vej
Alle: Er det rigtig sandt? Rendte den virk`lig sin vej?

Alle "solo´erne synges to gange

Mvh Pedellen

http://www.kandu.dk/