Hvad gør jeg forkert??
Fra : Claus Bilstrup

Dato : 26-04-01 20:47

Hej....

Er det kun hos mig at....når jeg vil åbne "emnerne" at det kommer frem
"meddelsen findes ikke mere på serveren....
Faktisk på temmelig mange nye...

hilsen Gitte

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 27-04-01 14:20

In article <3ae87c68$0$5728$4d4eb98e@news.dk.uu.net>, Claus Bilstrup wrote:
>Hej....
>
>Er det kun hos mig at....når jeg vil åbne "emnerne" at det kommer frem
>"meddelsen findes ikke mere på serveren....
>Faktisk på temmelig mange nye...

Meddelelserne kan godt fjernes igen. Jeg vil dog tro at det muligvis
er din opsætning. Har du prøvet at snakke med din internet udbyder ??

ion++

--

A picture always lies...

Fra : thorik

Dato : 28-04-01 11:35

Hej Jon
Tak for dit svar...men
Det bliver ved....dit svar kunne ikke åbnes (jeg har åbnet den i kandu´)....den med nyt rideudstyr...kunne heller ikke åbnes...du skriver at jeg skal tale med min udbyder.....det er vel Telefona ?? når min emailadr. ender på telefona ....el. hvad..

hilsen Gitte

http://www.kandu.dk/

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 29-04-01 08:32

In article <D_wG6.64117$o4.5706022@news010.worldonline.dk>, thorik wrote:
> [...]
>Det bliver ved....dit svar kunne ikke åbnes (jeg har åbnet den i kandu´)....den med nyt rideudstyr...kunne heller ikke åbnes...du skriver at jeg skal tale med min udbyder.....det er vel Telefona ?? når min emailadr. ender på telefona ....el. hvad..

Det er en mulighed, omend du godt kan have en email adresse hos
en anden end dem der leverer dig internet. (Du kan saa ogsaa
faa news andre steder fra, men det mest almindelige er via din
internet udbyder.)

Hvilket program bruger du til at laese news med ??
Findes der en nyere version ??

Har du proevet en anden internet udbyder end din nuvaerende ??
Er det samme problem der ??

Nogle news servere kan ikke lide naar netiketten ikke bliver
overholdt, fx. hvis subject starter med Sv: i stedet for Re:
Re: er den korrekte maade.
Microsoft har det med at oversaette ALT til dansk, ogsaa
Re: til Sv: (Reply to Svar)

ion++

--

A picture always lies...

Fra : Claus Bilstrup

Dato : 29-04-01 19:41

Hej Jon
Jeg har prøvet at e-maile til dig på bendtsen@brok.diku.dk de bliver ved at
komme tilbage med "at adressen ikke findes" har du en anden hilsen
Gitte

Fra : Jon Bendtsen

Dato : 29-04-01 20:09

In article <3aec6192$0$5726$4d4eb98e@news.dk.uu.net>, Claus Bilstrup wrote:
>Hej Jon
>Jeg har prøvet at e-maile til dig på bendtsen@brok.diku.dk de bliver ved at
>komme tilbage med "at adressen ikke findes" har du en anden hilsen
>Gitte

Ja, det har jeg da. Det er den samme uden brok, dvs @diku.dk

ion++
ps: proev i fremtiden at fjerne flere og flere hosts, indtil domaine
navnet er det eneste der er tilbage, fx. @brok.diku.dk --> @diku.dk

--

A picture always lies...