Syg?
Fra : Zirfelt

Dato : 26-03-04 20:16

Da jeg kom ud for at fodre her til aften, ville Porsche (den bette
shetlænder) ikke spise, og i mens jeg stod der, lagde han sig ned. PANIK.
Der stod jeg med langt pladder vådt hår (det er faktisk koldt.) Så jeg
styrtede ind og jagede Karsten ud for at gå med ham, selv om jeg ved at det
bare ikke er kærlighed i mellem de to. Da jeg kom ud 7 minutter efter (med
tørt hår) havde Karsten og Porsche fundet ud af at hvis Porsche fik lov at
gå forrest skulle Karsten bare give en lille lyd, så løb de ellers der ud af
i fuld firspring, og så ud til at hygge sig vældigt. Inden ret længe havde
han fået sat to træktorve i grimen så han kunne styre ham bagfra. Efter ca.
et kvarter havde den bette skidt og var begyndt at spise af græsset. Så jeg
satte ham ind igen, da jeg vurderede at hvis det var kolik, var der kommet
lidt gang i maven. Porsche er en lille stille fyr, der meget nødigt flytter
sig. Så det er altså enormt svært at se om han er helt rask. Jeg går
selvfølgelig ud og kigger til ham jævnligt. Men hvad kan der være i
vejen???? Skal jeg tilkalde dyrlæge nu???? Jeg er ikke hjemme i morgen.

Hilsen Irene.

Fra : Zirfelt

Dato : 27-03-04 05:30

Da jeg kom ud her til morgen, spiste Porsche og så i øvrigt helt frisk ud.
Alligevel får jeg lige en til at komme forbi et par gange i dag og kigger
til ham.
Der kom alligevel lidt godt ud af det i går: Karsten ser på ham på en helt
anden måde nu hvor han fik ham til at løbe på den måde i går. så mon ikke de
skal prøve det igen en dag.?

--
En glad hilsen fra
Irene