Gøre web-siden kendt
Fra : Ukendt

Dato : 26-03-04 18:14

Meg vil jo gerne gøre sin web-side lettere tilgængelig for søgemaskiner
m.m. - men jeg har hørt at diverse søgemaskiner ikke længere bruger
metatags.
Hvordan gør jeg så min web-side "berømt"?

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 27-03-04 00:15

"JS" <skovge (snabela) lite.dk> skrev

> Meg vil jo gerne gøre sin web-side lettere tilgængelig for søgemaskiner
> m.m. - men jeg har hørt at diverse søgemaskiner ikke længere bruger
> metatags.
> Hvordan gør jeg så min web-side "berømt"?

Du kan gøre to ting:

1. Du kan 'registrere' din hjemmeside i søgemaskinerne og vente
de 6-8 uger, der går, inden de kommer forbi og kigger på din hjemmeside.

2. Du kan få en masse andre mennesker til at linke til din hjemmeside.

Erik Ginnerskov
http://hjem.get2net.dk/egin

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 28-03-04 08:44

> [...]
> de 6-8 uger, der går, inden de kommer forbi og kigger på din hjemmeside.
>
>2. Du kan få en masse andre mennesker til at linke til din hjemmeside.

og det er så vel kun del halve sandhed, for links og registreringer
gør det ikke alene.. indholdet på dit website skal også være relevant
i forhold til, hvordan du registrerer den osv osv..

og der er en grund til, at der er firmaer, der alene lever af at
optimere websites til søgemaskiner.. det er slet ikke så ligetil..

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk