Fuglebur
Fra : Lotte

Dato : 26-03-04 16:20

Er der en, som har et fuglebur stående, der alligevel bare fylder op? Jeg
står nemmelig og mangler et.

Hilsen Lotte

Fra : Brian Jensen

Dato : 26-03-04 16:44

On Fri, 26 Mar 2004 16:20:00 +0100, Lotte wrote:

> Er der en, som har et fuglebur stående, der alligevel bare fylder op? Jeg
> står nemmelig og mangler et.

Så skal du nok prøve at kigge eller spørge i dk.marked.privat

Hvis du har plads til det, vil jeg dog anbefale at du selv bygger (eller
får bygget) et større bur.

1) Fuglen(e) får mere plads at røre sig på.

2) De fleste købe-bure har nu om stunder en skrøbelig plastic-bund der
nemt går i stykker.

3) For de penge et helt nyt købe-bur koster, kan man selv bygge et meget
større bur.

4) Som siddepinde vil jeg anbefale rigtige grene, frem for plast/træ m/u
sandpapir, og det er altså temlig besværligt at få en passende gren
moslet på plads i et lille købe-bur.

--
Mvh Brian Jensen - www.briannospam.dk

Fra : JB

Dato : 28-03-04 09:10

Forslag: køb voliere net hos harald-nyborg,
diverse trælister og en plade som bund fra et byggemarked.
lån en bog på bibliotek, læs hvor stor evt. et bur bør være.
lav så dit ege bur.

Jørgen

Brian Jensen <brian.nospam@invalid.briannospam.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:17itvocf2xymi.dlg@briannospam.dk...