MS Windows
briani 27239
xp-install Væk?
Fra : surfing

Dato : 26-03-04 14:26

Hej gruppe

Hvordan fjerner man en fejlslået xp installation så den ikke giver de to
muligheder i opstarten jeg skal jo ikke bruge den fejslåede installation til
noget og den er ret irriterende Hej

Søren NN

ps undskyld hvis svaret står et sted hvor jeg burde have set det!!

Fra : joke

Dato : 26-03-04 14:39

"surfing" <surfing2@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan fjerner man en fejlslået xp installation så den ikke giver de to
> muligheder i opstarten jeg skal jo ikke bruge den fejslåede installation
rediger i filen boot.ini her skal den linie der henviser til den forkert XP
blot slettes.

Hilsen

Johnny

Fra : surfing

Dato : 28-03-04 15:07

Så kommer der bare en ny linie hvor der står at man kan vælge windows
standard istedet men det kan man bare ikke og jeg vil også bare have at
den starter xp op uden så meget fikumdik( Det kan den jo sagtens hvis jeg
altså lige vælger den først i boot sekvensen!!) Hej hej gode råd modtages
meget gerne hvis du skulle have en ny ide der kan prøves

hilsen søren nielsen