opgradering fra 256/128 til 1024/256 hos t~
Fra : Lars

Dato : 27-04-01 13:03

Hej!

En lille succeshistorie fra i dag :)
Det gik mere smertefrit end jeg troede... faktisk blev det gjort på under
10 min! Faktisk er jeg ret overrasket!
Ok, de skal nok bare ændre nogle tal i deres system, men alligevel!

1024 er fedt :)

/lars

Fra : Diesel4K

Dato : 27-04-01 15:10

> [...]
> gjort på under 10 min! Faktisk er jeg ret overrasket!
> Ok, de skal nok bare ændre nogle tal i deres system, men alligevel!

Ja det holder

Men de var sgu tre dage om at ordne det for mig!!

Men hvis det er alt hvad jeg kan brokke mig over så står det vidst ikke
så slemt til

Fra : Mikkel Holm Schou

Dato : 27-04-01 16:27

jeg ventede en uge på min opgradering fra 512/128 til 1024/256 så ringede
jeg til TDK og rykkede, derefter tog det cirka 5 minutter så kørte jeg
1034 - det rykker for vildt 110-120kb/sec i gennemsnit.

hilsen mikkel

Fra : Bjarke Hansen

Dato : 28-04-01 17:43

"Mikkel Holm Schou" <mikkelschou@post.tele.dk> wrote in message

>det rykker for vildt 110-120kb/sec i gennemsnit.

hvad så med uploaden?

Fra : Diesel4K

Dato : 29-04-01 17:08

> hvad så med uploaden?