Server uden skærm, tastatur og mus??
Fra : Bart Bendtsen

Dato : 26-03-04 01:03

Hej med jer.

Jeg har en ekstra alm. PC kabinet med alt dele i som jeg vil bruge til
server senere med tiden når jeg får bedre tid til det men jeg vil gerne vide
om det kræver skærm, mus og tastatur?

Jeg forestiller mig at min lille server (til hjemmesider, mails og ftp) skal
stå på gulvet med et trådløst netkort (54 mb/s) installeret og Windows 2003
installeret men UDEN skærm og mus og tastatur - kan dette lade sig gøre og
at jeg kan administrere og bruge serveren via trådløst netværk (54 mb/s)
igennem min primære PC med bredbånd og skærm og mus og tastatur??

Min primære pc bruger Windows XP for at gøre jer opmærksom på det.

Venlig hilsen Bart Bendtsen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-03-04 10:27

In article <40637330$0$526$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
bart@tdcadsl.dk says...

> server senere med tiden når jeg får bedre tid til det men jeg vil gerne vide
> om det kræver skærm, mus og tastatur?

En PC kræver som sådan ikke skærm, tastatur og mus for at virke.

> stå på gulvet med et trådløst netkort (54 mb/s) installeret og Windows 2003
> installeret men UDEN skærm og mus og tastatur - kan dette lade sig gøre og

Så skal du nok forhøre dig i dk.edb.system.ms-windows.server da det
ikke har noget decideret med hardware at gøre.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Pondus [4291]

Dato : 26-03-04 11:14

"Bart Bendtsen" <bart@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> igennem min primære PC med bredbånd og skærm og mus og tastatur??
>
> Min primære pc bruger Windows XP for at gøre jer opmærksom på det.

du kunne måske bruge en kvm svitch.
jeg syns at du skal køre din server via kabel mest for at øge hastigheden

mvh
kuno

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 26-03-04 18:17

In article <40640262$0$173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
kunoxxx@mail.tele.dk says...

> jeg syns at du skal køre din server via kabel mest for at øge hastigheden

En mail-/web-/ftp-server vil aldrig få problemer med en trådløst
interface, med de internetforbindelser vi har idag.