Frontpage 2000
Fra : Jesper Hansen

Dato : 25-03-04 22:08

Hejsa

Jeg har Frontpage 2000 og har lavet en hjemmeside. Mit problem er nu at når
jeg vil åbne index filen, går maskinen kold og står med 100% ydelse og der
sker ikke en skid.

Hvad er der galt ??
Og hvad skal jeg gøre for at løse det problem ??

Jeg har afinstaleret og instaleret det hele, det hjalp ikk.

På forhånd tak for hjælpen

Jesper c",)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 26-03-04 02:13

Søg efter Frontpages Web Cache (*.web) og slet dem.
Prøv igen.

Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-03-04 17:29

> Søg efter Frontpages Web Cache (*.web) og slet dem.
> Prøv igen.

Hejsa Jens Peter Karlsen

Måske man kunne lokke dig til at uddybe din forklaring lidt??

Venlig hilsen Jesper c",)

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 28-03-04 01:38

Start | Find skriv *.web tryk enter.

On Fri, 26 Mar 2004 17:28:48 +0100, "Jesper Hansen"

Fra : Jesper Hansen

Dato : 29-03-04 16:51

Tak for hjælpen.

Jesper c",)

-- Den der ved alt, har det let --

Fra : Jesper Hansen

Dato : 26-03-04 21:38

> Søg efter Frontpages Web Cache (*.web) og slet dem.
> Prøv igen.

Hvis det er noget med at gå i funktioner og indstillinger for web-sted og i
faneb Avanceret og slet filer??

Så hjælper det ikk

Venlig hilsen Jesper c",)