Skagen
Fra : Camilla Carcary

Dato : 25-03-04 20:32

Jeg skal på seminar med jobben til Skagen rett over påske i 4 dager.

Vi får en del fritid å slå ihjel, så jeg kunne tenke meg å ri en av dagene.
ER det noen som vet om et sted som leier ut hester for rideturer i Skagen?

Camilla

Fra : Dennis Thrysøe

Dato : 26-03-04 09:39

Camilla Carcary wrote:
> [...]
> ER det noen som vet om et sted som leier ut hester for rideturer i Skagen?

Ja, der er et sted der lejer islandske heste ud lige syd for Skagen
(vistnok på vej mod Kandestederne). Ejeren (én af dem) hedder Søren Vinther.

Kør sydpå ad hovedvejen et par kilometer og drej til højre (vestpå) mod
Kandestederne. Der er skiltet.

-dennis