Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Ang. befordringsbidrag og selvangivelse
Fra : Flare

Dato : 25-03-04 18:17

Jeg arbejde i perioden august-> decmeber 2003 langt fra hjem og var
berettiget til befordringsbidrag. Jeg ringede til skattekontoret og de
korrigerede mit skatte kort efter antal km. Damen jeg snakkede med skulle
blot have antal KM opgivet og så regnede hun det hele ud. Nu har jeg lige
fået min selvangivelse og her er intet påført. Skal det være sådan? Eller
skal jeg selv til at udregne det eksakte beløb? Det er første gang jeg
rigtig har haft brug for at ændre på min selvangivlese så undskyld hvis det
er et dumt spørgsmål.

Mvh
Anders

Fra : Eskild Hansen

Dato : 25-03-04 18:30

"Flare" <nomail@sorry.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtig har haft brug for at ændre på min selvangivlese så undskyld hvis det

Hvorfor ikke selv gå ind og rette via TOLDSKAT's hjemmeside og kik engang på din
skattemappe R75 der

Fra : Karl Viggo

Dato : 25-03-04 18:32

Du skal naturligvis selv indberette beløbet.
Den udregning damen lavede var et estimat - forventet antal dage / km.
Nu hvor året er omme kan du angive det eksakte.

Viggo

Fra : Flare

Dato : 25-03-04 18:42

> Du skal naturligvis selv indberette beløbet.
> Den udregning damen lavede var et estimat - forventet antal dage / km.
> Nu hvor året er omme kan du angive det eksakte.

Ja det er jo klart nok egentlig. Takker for hjælpen.

Anders