Navigationsbar
Fra : Tommy Hansen

Dato : 25-03-04 16:58

Hej
På min side har jeg lavet, sådan at siderne åbner automatisk når der vælges
et link, men hvordan får jeg den til at gøre det i et nyt vindue ?

--
Vh
Tommy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-03-04 17:51

"Tommy Hansen" <tommyhhXXX@tdcadsl.dk> skrev :

>På min side har jeg lavet, sådan at siderne åbner automatisk når der vælges
>et link, men hvordan får jeg den til at gøre det i et nyt vindue ?

Du kan gøre det med window.open, men jeg kan absolut ikke
anbefale det, da alle der bruger popupblockere ikke vil se siden.

Lad folk selv bestemme, om de vil se siden i et nyt vindue eller
ej, dvs. lade siden åbne i samme vindue default.
--
Knud

Fra : Tommy Hansen

Dato : 25-03-04 20:11

> Lad folk selv bestemme, om de vil se siden i et nyt vindue eller
> ej, dvs. lade siden åbne i samme vindue default.
> --
> Knud

Det vil jeg gøre
Som siden er nu, hvordan får jeg så siden til at åbne i det store vindue ?

--
Vh
Tommy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-03-04 20:26

"Tommy Hansen" <tommyhhXXX@tdcadsl.dk> skrev :

>Som siden er nu, hvordan får jeg så siden til at åbne i det store vindue ?

Lav din dropdownmenu om til
<form>
<select
onChange="window.open(this.options[this.selectedIndex].value,'hovedramme')">
<option selected>Vælg side</option>
<option value="http://tommyhh.dk/info.htm">Info
<option value="http://tommyhh.dk/dksiden.htm">Dansk
og så videre
</select>
</form>
--
Knud

Fra : Tommy Hansen

Dato : 25-03-04 21:36

> [...]
> <select

onChange="window.open(this.options[this.selectedIndex].value,'hovedramme')">

Takker

--
Vh
Tommy

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-03-04 21:45

"Tommy Hansen" <tommyhhXXX@tdcadsl.dk> skrev :

>Takker

Du skal huske at der skal være <form> øverst og </form> til
sidst, ellers virker den ikke i alle browsere.
--
Knud