Hund i campingvogn efter bilen ¿?
Fra : Bufas

Dato : 25-03-04 16:19

Hey !

Er det lovligt at transportere sin hund i campingvogn efter bilen ???

Umiddelbart vil jeg selv sige ja, da det jo ikke er en person, og man må
have hunde i en hunde trailer, i varerummet på en gul-pladet bil. Og div.
dyretransporter kører med dyr i hængere og trailer.

Men hva mener i ??? Måske er der en der har et link til, hvor det "står i
loven" ???

Hvordan er det med reglen om at en hund skal være i bur eller i sele ??? Er
den lov vedtaget ??? (hvis den er vil jeg oxo gerne "ha" et link til
det...)

Mange hundehilsner

Bufas

--

ICQ # 44 63 61 65
Husk hundechat hver søndag fra kl 20 på www.hundechat.dk

Fra : qfha

Dato : 26-03-04 09:29

"Bufas" skrev d. 25-03-04 16:19 dette indlæg :
> [...]

??? Er
> den lov vedtaget ??? (hvis den er vil jeg oxo gerne "ha" et link til

Hej,
Hvad med at spørge politiet. Jeg ved det ikke selv, men som du siger er
det jo lovligt at transportere hunde i trailere. En hund i et bur i
campingvognen, fastgjort under kørsel, virker umiddelbart sikkert nok.
mvh
qfha

http://www.kandu.dk/

Fra : qfha

Dato : 26-03-04 09:29

Fra : Jeannette Svensson

Dato : 26-03-04 13:26

Hej

Her er et link til hundeloven;
http://www.themis.dk/synopsis/docs/Lovsamling/Hundeloven.html

Hvordan mener du med transport af hund efter campingvogn? - i snor
eller??

Jeg ved ikke om der står noget om transport af hunde men du kan jo se
om du kan finde noget på linket..

Og dit ? om hunden i bur eller sele, er når den er i bilen eller ???

Smil og hilsener fra

Jeannette Svensson/..asko
www.lemanszone.dk/jeannette

Fra : Bufas

Dato : 27-03-04 22:26

asko1@ofir.dk (Jeannette Svensson) skrøv in

> Hej
>
> Her er et link til hundeloven;
> http://www.themis.dk/synopsis/docs/Lovsamling/Hundeloven.html

Mange tak, kikker lige

> Hvordan mener du med transport af hund efter campingvogn? - i snor
> eller??

Jeg mener _i_ campingvognenen !

> Jeg ved ikke om der står noget om transport af hunde men du kan jo se
> om du kan finde noget på linket..
>
> Og dit ? om hunden i bur eller sele, er når den er i bilen eller ???

Ja, det er i bilen..

Mange hilsner

Bufas