Ny ide i spam mails...
Fra : Nic

Dato : 25-03-04 12:29

Nedenstående er sendt på en kendt adresse jeg bruger / brugte i news mm:

Dear user of TISCALI.DK,

Some of our clients complained about the spam (negative e-mail content)
outgoing from your e-mail account. Probably, you have been infected by
a proxy-relay trojan server. In order to keep your computer safe,
follow the instructions.

For details see the attach.

The Management,
The TISCALI.DK team http://www.tISCALI.DK

___________________________________

Naturligvis med en vedhæftning...

Smart nok, tror da godt hr. og fru danmark kunne hoppe på den . . .

--

Nic

(remove all xyz from email address to reply)

Fra : Christian

Dato : 25-03-04 13:18

On Thu, 25 Mar 2004 12:29:25 +0100, "Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk>
wrote:

>For details see the attach.
>
>The Management,
> The TISCALI.DK team http://www.tISCALI.DK

Det er ikke spam - det er en virus. Den har hærget i en måneds tid
nu, og dermed har du ret i, at der er mange der falder for den.

/Christian

--
[ ~ http://www.underholdning.nu/ ~ ]
[ Non semper ea sunt quae videntur ]

Fra : Nic

Dato : 25-03-04 14:32

> Det er ikke spam - det er en virus. Den har hærget i en måneds tid
Da det er jeg helt klar over - men teksten er rimelig...

> nu, og dermed har du ret i, at der er mange der falder for den.

Netop.

Fra : Nic

Dato : 25-03-04 16:20

Naturligvis med en vedhæftning ;)

Dear user of "TISCALI.DK" mailing system,

Your e-mail account will be disabled because of improper using in next
three days, if you are still wishing to use it, please, resign your
account information.

For more information see the attached file.

For security reasons attached file is password protected. The password is
"32485".

Have a good day,
The TISCALI.DK team http://www.tISCALI.DK

Fra : Christian Joergensen

Dato : 26-03-04 09:15

On Thu, 25 Mar 2004 16:20:18 +0100, Nic wrote:
> Naturligvis med en vedhæftning ;)

Hov .. du glemte at sende filen med :)

[...]

--
Christian Jørgensen | Use the Source, Luke!
http://www.razor.dk |

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 25-03-04 22:35

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> wrote in

> Smart nok, tror da godt hr. og fru danmark kunne hoppe på den . . .

Jeg vil da håbe at bare nogen tænker tanken - Hvorfor skriver min
internetudbyder i danmark på engelsk til sine danske kunder?

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Nic

Dato : 25-03-04 22:39

> Jeg vil da håbe at bare nogen tænker tanken - Hvorfor skriver min
> internetudbyder i danmark på engelsk til sine danske kunder?

Du ville korse dig hvad folk hopper på

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 25-03-04 22:45

"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> wrote in news:4063518d$0$174
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Du ville korse dig hvad folk hopper på

Oh jo, det er en ond verden for folk der ikke selv tænker lidt :)

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf

Fra : Silent Bob

Dato : 25-03-04 23:25

On 25 Mar 2004 22:35:13 +0100, Morten Brynjolf
<spamcatcher@brynjolf.net> wrote:

>"Nic" <emailxyznifo@tiscali.dk> wrote in

>Jeg vil da håbe at bare nogen tænker tanken - Hvorfor skriver min
>internetudbyder i danmark på engelsk til sine danske kunder?

Tja jeg har fået samme mail. Der stod bare et af mine domæner som
afsender. Og jeg sidder ikke og skriver til mig selv.

--
Folk der skal kommentere hvad der står i signaturen har ikke noget liv