erfc i javascript?
Fra : Steen

Dato : 25-03-04 12:11

Jeg leder efter den komplementære fejlfunktion i JavaScript, men har ikke
kunnet finde den. Math.sin(x) og Math.cos(x) virker fint, men Math.erfc(x)
returnerer bare "Object doesn't support this property or method."

Nogen ideer?

--
I øvrigt mener jeg alternativ behandling bør forbydes.

Fra : Lasse Reichstein Nie~

Dato : 25-03-04 19:12

"Steen" <virker@ikke.invalid> writes:

> [...]
> kunnet finde den. Math.sin(x) og Math.cos(x) virker fint, men Math.erfc(x)
> returnerer bare "Object doesn't support this property or method."

jeg er bange for at du maa lave den selv. Den findes ikke indbygget
i Javascript.

/L