Lær børn god tøjetik
Fra : Bo Warming

Dato : 25-03-04 11:32

Kun en tåbe frygter ikke SHORTS,nej,UbekvemmeLangeBukser

Ingen dansker vil fra nu af og til November fryse om benene ved at bruge
shorts udendørs.

Men vi er i lommen på kvinders og tøjkapitalisters tåbe-mode.

Kun en tåbe frygter ikke at være unødig tåbelig. Og det er man i lange
bukser i april-okt.

At være barfodet i al slags vejr, har jeg praktiseret siden jeg kom hjem fra
ulandene og har trådt en glassplint op i fodsålen hvert andet år, i snit.

Efter et par uger arbejder splinterne sig selv ud, og man er meget lidt
smertefølsom i fodsålerne.

"Sure tær" mobbede mine elever på et par Hellerup gymnasier, ret højlydt bag
min ryg, og jeg belærte dem om, hvordan smørsyre CH#(CH2)netop aldrig kan
udvikles, når der er ventilation. Fedtsyre-omdannelsen er en hydrolyse, og
uden høj temperatur og høj fugtighed (som fx i armhulen) gør talgsekretionen
kun gavn og ingen skade,

( for de sarte Vadmand-typer der ikke skelner mellem stank og fysisk
overlast.)

Har man sko på, får man sure tær, ellers aldrig.

Mine elevers kemistudentereksamensgennemsnit blev ved begge skoler
rekordhøjt - den der ler sidst ler bedst. Man skal klovne lidt for at gøre
elever interesserede i noget så dødsygt som kemi.

Jo, det er usexet ikke at være slave af gruppepres og konformitet. På kort
sigt. Lad folk lyve at er man unormal, er man ildelugtende og uetisk. De
bliver klogere.

--
Bo Warming
Bjelkes Alle 46, 2200 København N

Fra : Michael Zedeler

Dato : 25-03-04 20:06

Bo Warming wrote:

> [...]
> shorts udendørs.
>
> Men vi er i lommen på kvinders og tøjkapitalisters tåbe-mode.

Enddnu et indlæg som ikke handler om børn.

Lad være med at give trolden mad.

Se punkt 1, 10 og 11 i

http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Mvh. Michael.