Ingen netforbindelse
Fra : Frank Ronnie Hansen

Dato : 25-03-04 08:50

Hej gruppe.

Min en kollega har fået et problem. Efter at have renset sin PC med Ad-Aware,
kan han ikke længere komme på internettet eller hente e-mail. Når han starter
PCen op, kommer der følgende meddelelse:

"Unhandled exception: c 0000005
At Address: 100016b8"

Når han klikker denne boks væk kommer der en ny

"Programmet har udført en ulovlig handling og afsluttes..... "

Efter en rum tid kommer der en ny boks op hvori der står...

"Virus attention TrojanDownloader Win 32. Dluca.p
C:Windows\system\sncntr.EXE."

Efter endnu lidt tid kommer der en ny boks hvori der står

"Virus attention. TrojanDownloader. Win 32. Win trim.ag
C:\Windows\system\mslagent.EXE"

De samme 2 bokse kommer frem når han laver en scanning med Kaspersky...

Jeg håber jeg befinder mig i den rigtige gruppe og der er nogen der kan hjælpe.

Venlig hilsen
Frank Ronnie Hansen

Fra : Martin Schultz

Dato : 25-03-04 10:10

On Thu, 25 Mar 2004 08:49:46 +0100, Frank Ronnie Hansen wrote:

> [...]
> kan han ikke længere komme på internettet eller hente e-mail. Når han starter
> PCen op, kommer der følgende meddelelse:

Jeg tror en formatering og der efter en geninstallering vil være den bedste
løsning.

Martin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.