Opbevaring af passwords på compact flash k~
Fra : Bach|DK|

Dato : 24-03-04 23:53

Kender i et password program, som kan lægges over på et compact flash
kort og køres derfra? Skal bruges til at huske alle de passwords, jeg
efterhånden har fået samlet sammen.

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045

Fra : Hans Joergensen

Dato : 25-03-04 15:04

Bach|DK| wrote:
> Kender i et password program, som kan lægges over på et compact flash
> kort og køres derfra? Skal bruges til at huske alle de passwords, jeg
> efterhånden har fået samlet sammen.

Denne gang vil jeg så vælge at gå ud fra at der tales om Windows..

Der findes et program der hedder "Whisper" til Windows der burde
kunne køres fra et cf-kort.

http://www.ivory.org/whisper.html

Hvor vidt det er sikkert eller ej skal jeg ikke kunne sige.

// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!

Fra : Bach|DK|

Dato : 25-03-04 22:00

> Der findes et program der hedder "Whisper" til Windows der burde
> kunne køres fra et cf-kort.
>
> http://www.ivory.org/whisper.html

Ser OK ud. Det vil jeg tage et nærmere kig på.

--
Michael Bach

http://m-b-f.dk - under opbygning
ICQ#: 56140045