LinkSys Netkort
Fra : Ukendt

Dato : 24-03-04 21:56

Jeg har købt et LinkSys WMP54G v2

Har prøvet det i 3 maskiner.

To WinXP Pro og en Win2000.

Det vil ikke tage imod driverne på XP.
Den skriver den ikke kunne finde nogen driver der passer.

I Win2000 bliver de installeret, for der skal køres et setup program.
men der kommer ! under egenskaber.

Har prøvet at hente en ny driver.

Kan jeg så ikke gå ud fra det er defekt?

Arne

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 24-03-04 22:08

"Arne Olsen" <ao snabela privat punktum dk> wrote:

>Kan jeg så ikke gå ud fra det er defekt?

Jo, det lyder godt nok suspekt...

Inden du returnerer skidtet bør du dog forsøge en gang til, hvor du samtidig nulstiller BIOS (flyt jumperen på bundkortet). Det
kan ind imellem løse den slags problemer.

<mlr>

Fra : Ukendt

Dato : 24-03-04 22:27

> Jo, det lyder godt nok suspekt...
>
> Inden du returnerer skidtet bør du dog forsøge en gang til, hvor du
samtidig nulstiller BIOS (flyt jumperen på bundkortet). Det
> kan ind imellem løse den slags problemer.

Jeg må lige tilføje.
Kortet bliver fundet hvergang.
Lysdioden lyste meget svagt, hvis det ikke bare var et lysskær.
Den skal vel lyse uden at driverne er installeret.