MS Windows
briani 27239
Q: sletning af startsider i egenskab for i~
Fra : Niels Jørgensen

Dato : 24-03-04 20:10

Jeg har en kammerat der spørger om man kan slette de indtastninger man har
lavet i egenskaber for internet og under generelt og under startside. Når
han gentagne gange har haft forskellige side - herunder også side som selv
har lagt sig som startside for internet, så vil han gerne kunne slette alle
de sider som før har været startside. KAn man det i nogen form for mappe i
windows XP pro.

Niels Jørgensen

Fra : Torben Greve Otzen

Dato : 24-03-04 20:44

Niels Jørgensen skrev i en meddelelse:
> [...]
> så vil han gerne kunne slette alle de sider som før har været
> startside. KAn man det i nogen form for mappe i windows XP pro.

Det er vel bare alt slette det der ligge under Midlertidige Internetfiler.
Så glemmer den alt om de tidligere sider han har haft.
Det med at han har haft sider som "selv har lagt sig", så bør han nok tjekke
sin computer for internet-skrald. Prøv at skanne den evt. med Ad-aware[1] og
Spybot
S&D[2]

Det er ikke utænkeligt at det afhjælper hans problem.

[1] url:http://www.lavasoft.de/
[2] url:http://www.safer-networking.org/

--
Hilsen Torben Greve Otzen

Træt af Outlook Express's måde at citere på?
Hent OE-QuoteFix: url:http://flash.to/oe-quotefix/

Fra : Niels Jørgensen

Dato : 24-03-04 21:29

TAk for svaret.

Kunne det iøvrigt ikke tænkes, at der i windows er slået til sådan at den
husker tidligere indtastninger også således at det for effekt netop under
startsiden - ligesom under adresselinien i IE...??

Hvordan kan man evt. slå dette fra ???

Hilsen Niels

Fra : Michael

Dato : 24-03-04 22:23

> [...]
> husker tidligere indtastninger også således at det for effekt netop under
> startsiden - ligesom under adresselinien i IE...??

Prøv dette i IE:

1) Klik Funktioner -> Internetindstillinger
2) Vælg fanen 'Indhold'
3) Klik knappen 'Autofuldførelse'
4) Fjern diverse. hakker
5) Klik 'Ryd formularer'

Prøv derefter:
1) Klik Funktioner -> Internetindstillinger
2) Klik knappen 'Ryd oversigten'

Håber det hjælper

Hilsen Michael