celeron 466mhz socket ?
Fra : Sørensen

Dato : 24-03-04 20:15

mangler en køler til sub. hvilken socket har en celeron 466 mhz. ??

Venlig Hilsen
Sørensen

Fra : Thomas

Dato : 24-03-04 20:51

PPGA (370) Kan sættes i en slot1 med converter. Molex lavede vist nogle fine
kølere til den. Har selv 2.
Hilsen
Thomas

Fra : Sørensen

Dato : 24-03-04 21:00

"Thomas"skrev
i> PPGA (370) Kan sættes i en slot1 med converter. Molex lavede vist nogle
fine
> kølere til den. Har selv 2.
> Hilsen
> Thomas

Tusinde tak for hurtig svar, Jeg vil søge efter en køler til denne.
Venlig Hilsen.
Sørensen

Fra : Brian Lund

Dato : 25-03-04 15:39

> [...]
nogle
> fine
> >

> Tusinde tak for hurtig svar, Jeg vil søge efter en køler til denne.

Hvis socket er samme størelse som Socket 7 og Socket A (462) kan du måske
bruge en køler fra en af disse?

Brian

Fra : Leony

Dato : 25-03-04 15:54

In news:4062eee7$0$189$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Brian Lund typed:

> Hvis socket er samme størelse som Socket 7 og Socket A (462) kan du
> måske bruge en køler fra en af disse?

Socket A og socket 370 passer i mange tilfælde de samme kølere.

--
mvh Leony.....Se mit Playboycasemod:
http://home.tiscali.dk/~vinci/

Fra : Jan Vennike

Dato : 26-03-04 19:18

"Sørensen" <no@i.dont> skrev i en meddelelse
> mangler en køler til sub. hvilken socket har en celeron 466 mhz. ??
>
> Venlig Hilsen
> Sørensen

Jeg har en original liggende, du kan køve for en 50'er.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me