Problemer med lydkortet
Fra : Kim

Dato : 24-03-04 10:59

Jeg har lige haft formateret min computer, nu kan jeg ikke få lydkortet til
at virke
Har været inde og kigge i enhedshåndtering, der ser det fint ud med
lydkortet
Men min computer kan ikke finde mit multimediekort, kan det ha noget med det
et gøre
Hvad bruger et multimediekort til og hvor sider det normalt i en computer

Fra : Kurt Lund

Dato : 24-03-04 15:06

"Kim" <Kim7@esenet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> et gøre
> Hvad bruger et multimediekort til og hvor sider det normalt i en computer

Hej
er du utålmodig??
multimediekort er dit lydkort, så den har ikke fundet det,
du skal jo nok installere nogle driver til det, og de ligger nok på en cd.

Kurt

Fra : Claus Tersgov

Dato : 24-03-04 22:51

Uheldigvis faldt Kim over tastaturet og skrev derved følgende:

> Jeg har lige haft formateret min computer, nu kan jeg ikke få
> lydkortet til at virke

Kunne du ikke kigge www.usenet.dk under krydssposteringer!

Hvorfor krydsposter du og navnlig til irrelevante grupper?

FUT dk.admin.netikette

Claus